slide show

Frågestund del 2

tycker du det är viktigt att du ser bra ut inför folk: Ja ganska 
Vill du pirca dig någonstans?: Naveln
Vad är det bästa du vet?: Kompisar och hästarna
Vill du att din blogg blir större?: Ja
Gillar du nya blogg.se : Det är väl helt okej
tycker du att du är tillräckligt smal: Jag skulle vilja vara lite smalare
Om du fick ändra en grej på dig själv vad skulle det vara?: hmm, min dubbelhaka tror jag;)
Kan du lägga ut mer "dagens outfit": Klart jag kan, kan börja mer med det efter lägret
Det högsta du hoppat med häst: Jag har nog bara hoppat typ 1m eller nått :/
Är du hopp eller dressyrryttare: Hoppryttare
Är ridningen något du vill satsa på när du blir äldre?: Ja jag vill satsa på ridningen
Hur gammal är du?: Jag är 13 år
Hela ditt namn?: Anna Linnéa Elin Karlsson
Favoritmat?: Lövbiff med vitlöksost i och nått till typ.
Är du omtänksam?: Ja det är jag väl tycker jag
Gillar du att hoppa högt? Asso det är klart att det är kul att hoppa högt men för hästens bästa tränar man ju inte på så högt utan man gör olika övningart på små hinder för att bygga upp muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0