slide show

Godmorgon

Vaknade redan klockan 10.30 idag. Gick upp ca 10.45 idag ska jag nog träffa Ebba. Kul! Än så länge har jag ingen aning om vad vi ska göra, jag hade ju hoppats på stranden men självklart skulle det regna idag :/ Jag kan heller inte släppa att min fina vän Sofia ska lämna tillbaka sin foderhäst idag som hon har haft i över 400 dagar. Och det värsta är att han blev ganska rejält skadad för inte så längesedan "alltså hästen som heter Hoffman" Så om du läser detta Sofia så vill jag att du ska veta att jag tänker på dej, lixom jag mår inte alls bra av att veta att du mår skit. Men ge honom nu en riktigt stor hejdå puss och kram. JAg kommer alltid finnas om du behöver prata. Sofias underbara blogg med över 1000 unika besökare om dagen hittar ni HÄÄR hon har ju också med sin kompis den stora bloggen Ponnysanning! Med över 5000 besökare om dagen och den hittar ni ju HÄÄR Men ni alla får ha det så bra så fortsätter jag att sitta och tänka på min fina vän :* <3
Underbart fina Sofia och Hoffman :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0