slide show

Godmorgon, eller godmiddag ;)

Idag vaknade jag vid halv 12 av att det knackade på dörren. Det var Aspasea och Noah som kom. Vet inte riktigt va det var men vi har ju typ saker om Annsofie och petrus hus nu när dom är på semesster, Alltså Aspasea är deras barn och Noah deras barnbarn. Men iallafall så ska dom med till Grekland idag men aa, jag vet inte riktigt vad dom skulle göra men jag var iallafall med Noah, Sååå söt. Han är två år tror jag. Sen när Aspa som hon kallas sa kom nu Noah så ska vi åka och slänga sopor och sen köpa blommor. Så satt han brecvid mig i soffan och hoppade närmare mig och pekade på mig. Haha, han ville vara kvar med mig. Såååå gulligt. Så Aspa åkte och slängde sopr och vi tog hand om Noah. Sen kom hon och hämtade honom och vi åt frukost. Sen efter det så duschade jag. Nu ska jag fixa mej och sen ska jag till stallet för jag ska v ara med och leda ponnysarna idag på ströget. Så kom och rid vettja! haha, men nu måste jag göra iordning mig. Men jag ska försöka att uppdatera bra under dagen men det kan bli svårt i med att jag kommer leda runt ponnysar och innan det hämta dom från sommarhagen och duscha och fixa dom. Men jag ska göra så gott jag kan kanske fixar ett tidsinställt eller nått. Men ni får ha det så bra så syns vi sen!
Pusshej♥
 
fina Sofia och Hoffman :* <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Awww <333333

2012-07-13 @ 08:31:43
URL: http://sofialovee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0