slide show

Hemma från torget

Jag är väldigt trött efter först 2 timmar för att fixa hästarna sen 3 timmar på torget och sen 1 timme i stallet när vi hade kommit tillbaka. Mina ben är typ döda. När vi kom med ponnysarna vid 5 var det inte så många som ville rida. Men vid 6 tiden så kom det mer och mer och mellan sju och åtta var det hur mycket barn som helst som ville rida. Stackars hästar få gå runt på torget med ca 20 ryttare var. Efter typ tjugo varv var man typ bah. Oj kommer inte riktigt ohåg hur många varv jag har gått med just denna, hahah men det gick jättebra. Sen när vi kom tillbaka till stallet så fixade vi med pollarna sen fick dom äta lite havre och lite gott sen red vi upp dom barbacka till sommarhagen. Jag red upp Bobbo och Anna red upp Archie. När Archie såg dom andra hästarna i hagen blev han riktigt taggad. haha, men nu ska jag sluta babbla på men vi syns nog sen!
     Pusshej :* ♥
Haha sötnos :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0