slide show

Igångsättning dag 2

Det gick inte så bra i början av passet. Vi hade dressyr idag. Han var fin men det var nått som lixom inte klicka men jag kunde inte komma på vad fet var för något. Så Johanna (min ridlärare) hoppade upp och sa att han var lite ojämn och att vi måste jobba igenom högersidan på honom för att han var lite stel där. Men hon red i kanske tio minuter sen hoppade jag upp igen. Då visste jag vad jag skulle göra och det gick jättebra. Sen putsade jag sadeln och tränset. Han fick nybadades idag så jag putsade av den mä. Imon är det hoppning eller uteritt, inte riktigt bestämt än. Men i slutet var han superfin och jag är jättenöjd. Pusshej:*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0