slide show

Jaha..!:/

Förlåt för dålig uppdatering. Jag och Bella cyklade till Nikki. Det regnade och var svinkallt men det trotsade inte oss att från att inte bada. Så vi bytte om och "hoppade i poole . Okej Bella gick i direkt. Nikki efter typ 20 minuter och jag efter typ 1000 år. Aja, men i kom jag iallafall. Haha. Sen cpade vi lite inne hos Nikki. Eller kanske inte cpa, vi var nog mest oss själva;) haha, men sen vid kvart över 10 så cyklade jag hem. Och nu gör jag verkligen ingenting. Jag bara sitter rätt upp och ner och skriver. Jag har såååå tråkigt. Ingen som vill underhålla mig lite. Haha, men nu ska inte jag sitta här och babbla så pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0