slide show

Johanna är i Sverige!

Johanna sitter på tåget och är framme i Varberg om 10 minuter. Shiiiiit vad jag har saknat henne. Nu ska jag åka och träffa henne. Det var lixom 3 veckor sen. Det är ju nästan omöjligt att vara borta från sin bästavän så länge. Men NU ÄNTLIGEN ska jag träffa henne igen. Och hon kommer vara hur brun som helst aja, jag får ta igen någon annan gång. Johanna när du läser detta, vilket jag vet att du någon gång gör eftersom jag vet att du läser min blogg så aa. Du är världens underbaraste person. Dej kan jag verkligen berätta ALLT för och då menar jag ALLT. Du är en person som jag verkligen kan lita så till 110% jag har saknat dig så sjukt mycket. Det är inte okej att du åker iväg så länge;) men jag vill att du ska veta att jag ÄLSKAR DEJ JOHANNA! DU ÄR BÄST! :*******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0