slide show

kvälls"mat"

Tjeeeena! Jag har precis ätit kvälls"mat" kan nog inte riktigt kalla det mat, haha men jag år iallafall en fralla och lite melon. Nu ska jjag lyssna på musik och leva livet. Fett tråkigt att igångsättningen är klockan 8. Så jag mpste typ gå och lägga mig halv tolv tolv typ. Eller jag tänker att jag ska sova tidigare men det brukar inte gå så bra. Så jag gör typ ingenting på kvällarna denna veckan. Verkligen typ nolife? Men imon är sista dagen på igångsättningen. Sen är det Varbergshoppet i helgen! Kul, jag ska vara funkktionär hela fredagen och lördag förmiddag. Sen kommer Julia Kristiansson från lägret ner till Varberg så då ska jag och Alice träffa henne. Kommer bli skit kul. vi kommer antagligen kolla lite på tävlingen och sen ba, aa jag har ingen aning faktiskt. Sen blir det inte Liseberg på Söndag för vi kom på att det är Gothia cup och att det kommer vara skit mycket folk där då. Så vi åker dit på tisdag istället. Så först kommer jag att vara där tisdagen den 24 sen kommer jag vara där söndagen den 29 och kanske fredagen den 17 augusti. Haha, yeeah Liseberg äger. Jag jag och johanna har lovat varann om att vi ska tvinga oss själva att åka Atmosfair (stavning) hur jävla rädda vi en är så ska ci åka den haha. Jag kommer dö... Näe då men fett scary men mer kommer om det då. Kommer även fixa lite tidsinställd till tisdag då det roligaste kanske inte är att gå runt på liseberg och blogga. Nu kom jag på en as smart idé. om det är jättelång  kö till något så kan ju jag blogga då. Men jag lovar att det kommer bli bra uppdatering även om jag är där hela dan. Men som sagt är det nästan en vecka kvar så aa, jag tar det då. Men aa, nu blev det ett långt inlägg till där jag inte fick något speciellt sagt haha. jag skriver så mycket onödigt ;)
Pusshej :*♥
 
Kajsa och någon utav dom 16 hundarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0