slide show

Lördags!

Jag uppdaterade typ inget alls i Lördags så det kommer nu. Det blev en låååång dag då. Det började med att jag vaknade kanske 11 eller nått. Jag gjorde iordning mig och så. Sen åkte jag mamma och pappa ner till stan och tog en fika. Sen gick vi till vårdcentralen för jag skulle dit med min arm igen imed att den fortförande är vääldigt öm. Vi hade igentligen tid klockan 2 men kom inte in fören klockan 3 då det hade varit många patienter. Men när vi vä lkom in och fick träffa läkaren så sa kollade och klämde hon på min arm, det gjort ooooont. Hon sa att vi skulle åka in till det stora sjukhuset och röntka armen. Det gjorde vi och det gick bra. sen åkte vi hem och sen ringde läkaren från vårdcentralen när hon hade sett bilderna. Hon sa att det var någon brosksak som man såg på bilden som jag tog i lördags och det såg man inte den dagen "olyckan" hände. Och när det är någon brosksak är det att något håller på att läka. Så läkaren sa att jag antagligen har haft en spricka i armen utan att dom såg det förra gången. Så Jag har ridit och allt med en spricka i armen. inte konstigt att det har gjort ont... Men på ett sett hade jag tur att dom inte värkte det direkt för då skulle jag ha fått gips på armen och imed att det är armågen så skulle jag fått från handen upp till axlen. Och om jag skulle fått det så skulle jag ju inte kunnat fortsätta ridlägret. Så på ett sett var det bra att dom inte märkte det men aa det skulle ju ändå vara bra om dom hittade "dert rätta felet" med. Läkaren har skickat bilderna till en ortoped som är extra bra på armar och ben. Och jag vet inte om dom kommer behöva göra något med armen eller inte. Jag har INGEN ANING om vad som kommer hända nu. Om nått ens kommer hända, eller behöva göras med armen. Men nu vet ni! pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0