slide show

Mitt hjärta slutade slå!

Rubriken säger nästan allt. Jag och Bella skulle träffa Ebba och Julia på donken för Bella hade inte ätit och så skulle typ Ebba med äta. Så jag och Bella gick dit, så fick jag ett sms av Ebba att hon inte fick komma. Vi typ okej men kan vi vara efter. Hon bah nej jag tror inte det bla bla bla... Sen helt plötsligt slutade hon att svara på både sms och när vi ringde. Vi blev oroliga och när vi gick hemmåt från donken så mötte vi Ebbas mamma. Hon frågade oss om vi hade sett Ebba för hon visste ju att vi skulle vara med henne. Vi ba nej och bla bla bla.... Vi blev oroliga för hon hade stuckit hemifrån för hon fick typ damp på sina föreldrar. Så vi gick mot trönninge för att leta efter Ebba. Vi kunde inte hitta henne. Då mötte vi även Ebbas pappa som frågade om vi hade fått tag på henne än. Det hade vi ju inte. Så vi fortsatte att ringa och leta. Men vi fick inget svar. Ebbas pappa hade redan letat i stallet men vi tänkte att vi kan ju kolla igen för säkerhetsskull. För vi visste inte var vi skulle leta annars. Ebba har ett stort stall som är indelat i småstall eller vad man ska säga. Och det är bara ett av dom som andvänds just nu. Det var några i stallet som vi frågade om dom hade sett Ebba men det hade dom inte. Så vi gick upp på höloftet och letade. Men där var ingen Ebba. Vi tänkte att vi borde ltea igenom hela stallet för säkerhetsskull. Och tur va det. För i ett av stallet som inte användes satt hon längst in i hörnet i en box. Det var helt mörkt och vi blev både rädda och glada när vi hittade henne. Hon mådde bra och hon hade bara fått nog på sina föreldrar för ett tag. Men nu är det bra tror jag iallafall mellan oss och jag tror det är det mellan hon och hennes föreldrar också. Men ni kanske kan förstå att mitt hjärta slutade slå för ett tag. Haha, lixom gå runt och leta efter sin kompis och inte ha en aning om var hon är. Men ni får ha det super så syns vi sen eller imorgon. Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0