slide show

Mw Del 3

Jag hade som sagt testat att rida på förmiddagen efter "skadan" och et gick bra. Sen på eftermiddagen red jag ut och det gjorde lite ondare i armen för Jaser var super pigg och stark. Men det funkade iallafall. Det gick såå fort i galoppen för han har så små språng med. Men det gick bra och vi kom tillbaka till gården, och aa, fixade med hästarnma och hade stalltjänst men det slapp jag nästan undan helt för jag kunde inte mocka och sopa med min arm. Så jag fick lite sär hjälp. Sen typ på torsdagen så red jag hmmm, dressyr och markarbete tror jag. EDet gick bra och Jaser sköte sig fin fint. vi hade vattenbrännboll på kvällen och denna gången var jag med med. Såå kul är det verkligen Det är som vanlig brännboll men varje gång man rundar en kon så ska man doppa huvudet i en hinkmed vatten. Det är så sjukt kul verkligen. Sen på fredagen så var det dags för tävling. Jag hade hopptävling och var ganska vervös i med det som hände med armen i tisdags men jag ville komma över några till hinder med honom så jag körde på n låg höjd. Bara 60 cm för att känna mig säker. Det var stilhoppning och jag och Jasper lyckades ta hem 1:a platsen, Yeeah!<3 Min fiiiina kille som tyvärr inte är min, haha! Sen idag så var det ju uppvisnig för föreldrar och släkt. Alla fick komma. Vi red en kadrilj oh det gick super bra. men det var jättesrjligt att lämna alla kompisar och såklart att lämna Jasper. Många tårar har runnit ner från mina kinder idag. Men nu ska jag kolla på tv med min familj. Tyvvär fick jag inte några bra bilder, haha. Men jag kanske kan få av några kompisar som har Wihoo! :D
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0