slide show

Tårarna slutar inte rinna...

Då är man hemma efter ännu en underbar ridlägervecka på stuteri mw. Tiden har gått så fort och ja det känns som att allt började igår och nu sitter man hemma och hela veckan är redan förbi. Men jag har fått 17 nya vänner för livet och vi kommer verkligen INTE tappa kontakten. Detta är vänner som jag kommer träffa även om det är långt ifrån vissa. Det bara ska gå lixom, jag brur mig inte hur långt det är bara jag kna träffa dom, för det är helt underbara människor.Det tog verkligen emot att släppa ut hästarna en sista gång i hagen och att lämna kompiarna. Jag kommer göra långa inlägg med typ mw del 1 och 2 osv. Det har ju hänt en del saker under veckan som ni inte vet om ;) men ni får ha det super bra!
puss♥
(underbara Jasper som jag hade under veckan, dock är det EJ jag som rider på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0