slide show

tiden går så fort :/

Tiden går supermega fort och det är redan fredag. Vilket tyvärr betyder att det är dags att åka hem imorgon. Jag vill verkligen inte det, det är ju så himla underbart här. Jag skulle lätt kunna vara här 1 vecka till. det värsta när man åker på awsome läger är när man måste hem. Speciellt när det är ridläger och man inte har egen polle med sig. Då måste kan säga hejdå till både hästen som man har kommit jättenära under lägret + säga hejdå till ALLA nya grymma kompisar som oftast bor ganska långt ifrån en. Jag vill INTE åka hem, men nu ska jag gå och njuta av den sista tiden är och jag hoppas att ni har haft det lika jä****la grymt som jag har haft det!
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0