slide show

Vad vet ni om mig igentligen?

Förutom att jag bloggar här och heter Linnéa Karlsson.
Jo, jag är 13 år kommer från och bor i varberg, Jag bor i ett hus på lugnet med min mamma pappa och mina två syskon. Jag har en syster som är 16 år och en brorsa som är 15 år. mina intressen är att rida oxh såklart vara med kompisar. Jag har väldigt lätt för att börja gråta, haha. Jag kan börja gilla någon även om jag bara typ sett den på bild eller snackat skype eller typ bara träffats nån enstaka gång. Jag går på håstensskolan och ska börja i 7an till hösten. På min fritid umgås jag självklart med vänner från min klass men mest är jag med kompisar som går på andra skolor. Jag har ju lärt känna väldigt många i stallet som jag nu är såååå himla bra kompis med. Mina absolut närmaste kompisar går faktiskt inte i min skola. Jag umgår mest med folk som är lika gammla som mig eller 1 år äldre. Men det händer såklart också att jag umgås med folk som är 1 år yngre med ibland. Jag tycker inte att åldern spelar så stor roll lixom det är bara en siffra? Cisst sen är det ju inom gräser men ett år eller två lixom, whatever?
Jag har ganska svårt för att lära känna folk. När jag inte känner någon så väl då är jag oftast jätteblyg, och då menar jag supermegablyg. Jag vet inte varför. Men sen när jag väl känner dom väl så babblar jag så som bara den och aa, är inte blyg nånstans helt enkelt. Haha, ja hela jag är lite random. Menmen, det får man leva med haha!
Men det var typ en liten story om mig och så men ni får ha det så supermega bra!
puss♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0