slide show

Äntligen!

Äntligen har jag ny design. 
Jag och Johanna var ute och fotade lite innan när det var ett litet regnuppehåll. Så vi gick ut och fotade lite men det blev ganska mörka bilder för det var typ regnigt utan att det regna. Haha. Men kände att jag var tvungen att ha en ny header så det fick bli som det blev, men jag är nöjd.
Johanna är grym på att fixa med sånna tekniska saker. Eller det är nog inte så tekniskt det är bara jag som är sååååå osmart om man säger så, haha.
Nu ska vi typ packa för Johanna åker ju till Dubai på torsdag. Åhhh kommer sakna dig så sjukt mycke min fiiiiiiiiiina vän :* Lova att sola lite åt mig med för jag orkar inte vara såååå blek.
Men nu ska vi äta lite sen kvällsmat, Hejdå mina fina!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0