slide show

Chill dag!

Hej mina fina!
Idag började vi ju skolan klockan halv 6 :O
 Men konstigt nog är jag inte trött. Vi hade gökotta. Kul var det, vi var på getterön och gjorde nått att man är fyra personer på några skidor och typ aa. Och så hade vi säckhoppning där jag var med MÅNGA gånger, haha kul! Sen hade vi dragkamp. Efter dragkampen så var det frukost. Sen efter det så var det en gren där man skulle springa ut i vattnet och runda en boj. Men det gjorde inte jag, men jag ångrar det faktiskt för det var ganska skönt i vattnet. Menmen, är man feg som mig så blire så. Sen det sista var brännboll. Kul, Åttorna och sjuorna kom på delad förstaplats och efter det kopm vi och sist kom niorna. Men sjuorna fuskade en del på brännbollen så det blev inte så kul i slutet. Haha, asso varför kan man inte bara "spela" för att ha kul? Varför lixom hålla på att fuska för att vinna? Visst jag hatar och förlora men fuska gör jag inte ;)
Tyvärr hann jag inte ta bilder från gökottan men har en UNDERBAR film från klassens lilla "skidtur"
Vill ni se den?<3
puss
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0