slide show

Dö typ? JA!

Just nu har jag as tråkigt.
Död typ? JA!
Det är fett tråkigt att sitta och bara göra ingenting. Då blir jag fett rastlös typ.
Även om jag är såååå trött så vill jag bara inte sitta still. Fast det är nog igentligen inte det som är problemet. Det är att det är så skiiiiiita tråkigt att inte vara med kompisar. Jag har typ sovit över med kompisar varje dag sen sommarlovet började och nu sitter jag här helt forever alone. Känns inte bra asso...
Men imon ska jag träffa mina pälor Johanna och Alice, shiiiit vad jag har saknat mina finaste! ♥
I love ER bara så ni vet typ.
Men nu ska jag inte sitta och flumma som jag gjorde igår så vi ses, puuuuussss hej!♥
Alice, varför lyckas vi aldrig bli bra på kort? :O ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag älskar dig med min pärla,jag förstår inte hur vi ALLTID blir så jäkla bra på kort :O<3

2012-06-23 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0