slide show

Dressyrpass!

Har precis varit med anna på ett dressyrpass i ridhuset. Jag tycker det gick bra för henne.
Gandalf var pigg och glad med Amelia;D
Nu har vi precis kommit hem och anna duschar och hennes mamma håller på att göra mat. GOTT jag är ganska hungrig nu;D
Men nu ska vi typ äta så vi syns sen!<3
Puss<3
PS:jag pker hem ikväll så då kommer det att bli bättre uppdatering och så.
Och jag har lite planer tills veckan jag åker på läger.
Hoppas att ni kommer gilla det, För det är klart att bloggen inte ska stå helt död. Jag ska uppdatera så gott jag kan därifrån och hoppas att appen börjar funka snart. Och så kommer jag fixa med tidsinställda innan jag åker.
Men ni får ha det Grymt! 
Puss igen, hihi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0