slide show

Förlåt!

Hejsan!
Jag är jätteledsen för den USLA uppdateringen. Men jag har ju som sagt varit hos anna och filmer från videofy.me kommer inte upp och blogg.se appen funkar inte så ända sättet att blogga på är på datorn.
Och där har man juninte tid att sitta hela tiden.
Menmen. Innan var anna och provred en häst som hon ska ta hand om när ägaren är på semester.
Det gick bra men den ska tydligen vara jättesvår att rida.
Sen åkte vi hem till Anna och åt lite. Sen tog vi en kvällsskritt tur på Blixten och Gandalf.
Myyyysigt.
Så vi kom precis från stallet, Så anna duschar nu så ska jag snart hoppain i duschen.
Vi var ju på kungsmässan en stund idag och jag köpte ett linne ett tub linnes toppgrej, haha. Och ett par skor.
Men skorna tror jag att jag ska lämna tillbaka.Men jag är inte säker:/
Bilder kommer på det när jag kommer hem från Anna. Och vi har inte bestämt dag som jag ska åka hem. Men det blir nog iallafall en natt till efter denna som jag sover här. Sen får vi se hur vi gör.
Men nu ska jag inte sitta och bara babbla på så vi sys sen eller imon.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0