slide show

Godmorgon!

Eller Godmiddag?
Jag har precis vaknat och u ska jag och Anna fixa oss för att cykla och köpa nutella.
Så blir det en riktigt nice frukost.
Så Jag har redan fixat mig och så gör anna det nu.
Ikväll har anna hoppträning så jag kanske kan försöka ta några bilder eller filma lite.
Men jag tror inte att jag kan få upp det på bloggen förren jag är hemma.
Och hem kommer jag nog imorgon tror jag.
Får se om tågen går som dom brukar på midsommarafton.
Annars får jag väll åka hem på lördag:)
Men nu ska vi ra oss ut och köpa nutella så vi syns sen.
(ledsen för alla gamla bilder men skaut och fota och fixa nytt med johanna när jag kommer hem)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv. Dina videos är bäst gumsi! <3

2012-06-21 @ 12:26:00
URL: http://johannnahanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0