slide show

Godnatt typ? :*

Godnatt typ? haha,men vi lyckades fan få ner typ 1000 olika klädesplagg i en liiiiiiiiten väska. Och då menar jag liiiiiiiiiiiiten väska asso. Vi är så grymma. Och den väger bara typ 8 kilo. Grymt asso!
Tyvärr är det ju inte jag som ska få åka och bli brun. Fuuuusk, men jag ska ju åka till världens bästa ridläger på stuteri mw! Jag åker på söndag. Shit asso det är sjukt.
På söndag kommer jag träffa några som jag inte träffat på ett år. Snacka om att det kommer vara känslor!
Det ska bli så himla najs att träffa några av do som var där förra året igen. Visst har jag träffat några av dom hemma men dm jag har haft mest kontakt med är några som inte ska dit iår igen.
Så det ska bli en heeeeelt awsome vecka!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0