slide show

Oj :O

Ojsann. Jag hade lite bråttom innan för Anna skulle på hoppträning.
Haha, men jag är som sagt med i veckans blogg på Johannas blogg.
Hennes blogg hittar ni HÄÄR :D
En riktigt söt blogg har hon.
Min FIIIINA vän! <3
Om du läser detta: saknar dej, känns typ konstigt att inte ha setts på typ två dagar eftersom vi typ har varit varje dag i en hel vecka.
Haha, men när jag kommer hem så får vi gå ut och fota och bara leva livet!
Älskar dig min vän. Dig kan jag verkligen berätta allt för och jag hoppas att du vet att du kan berätta allt för mig.
Men det vet du nog för vi har ju våra pratstunder.
Menmen, nu ska jag inte sitta och babbla på. Men vi syns snart min fiiiina!<3
Puuuusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0