slide show

Only 4 days left! :D

Klockan är över 00.00 vilket betyder att det bara är 4 dagar kvar till ridkägret. Det är sjukt, det var ett helt årsedan jag var där sist. Det är det underbaraste stället som finns. Stuteri mw in my ♥.
Om bara 4 dagar ska jag tillbaka till mitt drömställe. Träffa vissa kompisar som jag inte har träffat på 1 HELT år.
Det kommer bli helt amazing. Det är bara synd att 1 vecka går så himla fort och sen är det dags att åka hem. Men nu ska jag inte tänka på att det går fort utan jag ska bara njuta av en amazing tid och försöka ta in all kunskap jag kan få in när det gäller hästarna. Det är så himla roligt, att inom ridsport tar kunskapen ALDRIG slut utan INGEN vet allt om hästar. Alla lär sig nya saker, inte ens Rolf- Göran (Roffe) kan ALLT om hästar. För det kan ingen.
Man kan vara jätteduktig med hästarna men det finns alltid mer att lära och det är de som är så himla kul.
Men nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp tidigt förr att åka till gekås med Johanna och Laura.
Dock har jag inte så mycket pengar för att jag har köpt present till både Albin och Anna denna veckan. Och ett linne och ett tublinne och ett par byxor. Nu med det mycket "och" haha.
Men ni får sova så gott så syns vi imon.
Puss♥
(linnet och byxorna jag har köpt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0