slide show

Solning! :D

Nu ligger jag och Anna och steker. Har gjort det ett tag nu och det blir ett tag till.
För vi ska bli BROOOOWNIE!
Hhahah, jag orka inte mig själv.
Men aa, vi syns sen.
Jag är så HIIIIIMLA TRÖTT PÅ BLOGG.SE APPEN. Det tar väl inte så lång till att fixa den?
Den har inte funkat på typ  månad? Är så trött på det. 
Klart att det är roligt med inlägg från datorn med. Men asso om det ska vara värsta nice uppdatering så är det ju bra om den funkar.
Jag och lyckas inte få upp videona från videoofy heller.
Men där är det nog jag som har så dampig hjärna, haha!
Om tio dagar åker jag ju på ridläger, och om inte blogg.se appen funkar då så vet jag inte vad jag ska göra. Men jag kommer sitta hela dagen inna ridlägret och fixa med bloggen och fixa tidsinställa. Och så ska jag försöka fixa någon som kanske kan gästblogga medans jag är borta.
Så om det är någon som vill det så komentera eller smsa 0709532884!
Det skulle vara SÅÅÅ snällt om någon vill glra det.
SÅ ska jag fixa lite smått och gott saker som kommer upp under min lägervecka. 
Om inte appen funkar såska jag försöka få upp några videos iallafall!
Ha det så grymt nu och se till att bli brownie, haha!
Pözz♥
Haha, juder på några gamlingar! (L)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var gärna med i Veckansblogg!

2012-06-21 @ 16:32:21
URL: http://johannnahanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0