slide show

Tänkte köra några sanningar!

Jag har en irriterande blåsa i min mun.
Jag hatar mitt utseende.
Jag gillar någon.
Jag är 13 år.
Jag heter Anna Linnéa Elin Karlsson
Jag är klumpig som få.
Det värsta jag vet är att förlora. Jag är en sjuuuk tävlingsmänniska.
Man vill inte träffa mig på morgonen för då är jag såååååå sur.
Mina kompisar betyder allt för mig.
Jag längtar som tusan till 1 juli, till mitt ridläger.
Jag har bara ridit i ca 4,5 år.
Jag går på Håstensskolan.
Jag har storlek 35-36 i skor.
Jag är 1,62 lång.
Just nu är jag hos Johanna. :)
Jag är väääldigt kissig just nu.
Jag är utseende fixerad mer blir besviken på hur det blir varje dag.
Jag har jääätte stooor dubbelhaka.
Jag har jättedålig fantasi.
Jag är jätteblyg mot folk jag inte känner så väl.
Jag kommer inte på några mera sanningar just nu. komentera om ni vill ha mera! ;)♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0