slide show

Trött!

Hejsan!
Nu är jag jättetrött efter en lång dag.
Jag började klockan 9 idag. Vi skulle samlas På getterön för att segla. Vi fick otur med vädret och det kom lite regn. Menmen. Lite regn dödar ingen!;)
Det var inte jättekul att segla för det för as segt och man typ bara sitter och drar i olika snören:/ men då har man testat på det med. Vi fick även testa att supplement. Hmm vad är det? Jo det är när man står på en surfingbräda med vätdräkt och sånt och har en paddel och paddelsurfar kan man säga. Haha jag suger på att förklara med hoppas ni förstår. Det var faktiskt riktigt roligt men man var verkligen tvungen att ha balans för att inte ramla i! Jag ramlade inte i en ända gång och jag är riktigt nöjd, för i början var det suuuper läskigt. Sen slutade vi vid halv 3. Då cyklade jag hem och åt och duschade. Sen vid 6 tiden så cyklade jag till Nikki. Vi tänkte bada i hennes pool men det var sååå kallt så vi typ badade fötterna;) sen typ gjorde vi lite saker och så kom jag hem typ kvart över 9. Och ni har jag fixat mig för att typ snart sova, för jag är sååå trött. Men nu ska jag inte babbla på mera. Men ni får ha det så bra! Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0