slide show

Asso varför kan inte min hjärna förstå att jag ska upp tidigt imon?!

Tjena!
Just nu är jag jävligt irriterad, min hjärna vill inte som jag vill.
Jag vill sova för jag ska upp tidigt till skolan imon för jag vet att om jag inte sover nu så försover jag mig imon:/
Och det är så sjukt jävla varmt i mitt rum även om jag har haft uppet fönstret jäääättteeee länga. Ooh, asso försöka sova när det är så jävla varmt måste vara det mest irriterande som finns typ. Håller ni med mig?
Men aja, nu ska jag inte skriva allt jag är sur över på bloggen så hoppas ni ligger och sover så gott medans jag ska försöka samarbeta med min hjärna.
Ha det så bra. Mamma kramar från mig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0