slide show

Detta kanske inte var vad ni trodde att min "överraskning" skulle va men aa.

Som sagt, jag mena asso inte ÖVERASKNING, men asso.
Det är ändå lixom nått som jag inte har gjort direkt innan så.
Jag hittade frågorna på Sofias blogg som hade hittat dom på en hemsida. 
Favorit
Ras? New forest
Färg på häst? jag går inte på färgen
Gångart? olika från häst till häst.
Ridskola? Kvarnagården
Häst/ponny? ponny
Mocka/fylla höpåsar? fylla höpåsar
Stegra/bocka? stegra
Barbackagalopp över ett sommar fält eller vinter fält? Sommar fält.
Stor häst/ponny? ponny
Hjälm med ventilation/hjälm utan? med ventilation
Ridskor/ridstövlar? ridstövlar
Hjälm/väst? hjälm
Sporrar/spö? beror på vilken häst/ponny
Rida själv/rida i grupp? beror på vad man gör
Hoppning/dressyr? HOPPNING!
Pessoa/hack? Hackamore

Har du?
Skrittat: Yes
Travat: Yes
Galopperat: Yes
Hoppat:Yes
Fått en häst i form:JA
Haft gymkhana?:Ja
Lekar till häst:Ja
Galopperat barbacka över ett sommarfält: Jajemen
Hoppat barbacka: Yesbox 
Stått på en häst: Ja 
Ramlat av: Ohja
Suttit i damsadel: Yes
Travat i damsadel: Japp
Galopperat i damsadel: Nope
Suttit bak och fram på en häst:Ja
Suttit på en stegrande häst: Japp
Suttit på en bockande häst: Yes
Suttit på en skenande häst: Jao
Ridit ut i grupp: Ja
Ridit ut själv: Ja
Stött på ett vilddjur: Japp
Ridit kadrilj: Jejemen
Varit med på en show/uppvisning ridande till häst: ja
Varit med på en kadriljuppvisning? YEEESSS
Puss på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0