slide show

God morgon!

Eller jag kanske ska säga god middag?
Idag är jag frisk, yeeje!
Nu det långhelg. min skola är ju ledig idag med. Så göööötttt!
Så eftersom jag har varit sjuk måndag och tisdag har det inte blivit någon skola för mig denna veckan. Men jag föreslår faktiskt skolan före att vara hemma och bara sjuk. Det är ju så ap jobbigt att ba ligga där och inte göra nått.
Det tycker jag iallafall. Jag får vääärsta överskotts energin.:/
Menmen, slut på det snacket.
Nu har jag nyss ätit frukost och så.
Och jag var lite slö så jag hick å la mig igen.
Men nu ska jag in en stund på datorn.
Sen blire pluuugg x 1000 till gröntkort provet på fredag!
Massa kramar från mig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0