slide show

Godmorgon!

Nu ska jag gå upp och göra oordning mig.
Sen ska jag och några till åka till stallet vid klockan 11 och stöda ur utecafét.
Inte det roligaste man kan göra men det måste ju göras.
Du kanske ni tänker, men varför ska ni städa?
Jo för vi ett litet "gäng" då ska hålls i cafeterian när det är utehoppning den 27 maj.
Men aja, nog om det.
Sen när jag är klar där så ska Alice Svensson komma till mig så ska vi plugga till gröntkort provet på tisdag.
Asso snacka om att jag är nervöööös!
Åååh, shit! Tänk om jag inte klarar det!
Buhu! Okej nu ska jag inte tänka så för så kommer jag inte klara det. Haha,
Men efter vårat "pluggande" så ska vi sen dra oss mot våran hoppspecial!
Hoppas ni har det bra, så hörs vi sen!
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0