slide show

Haha, palla!

Haha, jag har fått en kommentar där det står såhär.
Det är inte din outfit du vill visa. Det är din röv!
Haha, asso jag pallar inte? Om du inte har något bättre för dig att kommentera så kommentera inte alls.
Om det är någon dom har tagit det som jag jag vill "visa" min röv så, aa det är verkligen fel.
Haha, serri? Jag är ingen som ba ååh k och titta på min röv!
Nej, där jag ni verkligen fel.
Så om ni har tagit det som det så ber jag verkligen om ursäkt och vill att ni ska veta att det verkligen INTE är att jag vill visa min röv.
Haha, hur pallar man kommentera ba, asso det ända du vill är att visa din röv.
Haha, nej där har du verkligen fel!
Men aa, nu ska detta inte bli världens längsta inlägg men aa. Hoppas ni förstår vad jag menar.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0