slide show

OmagaaahhhhD!

Tjena!
Nervös tjej här nu.
Innan efter att jag hade varit på grönt kort kurs och väntade på att mamma skulle hämta mig så skulle jag pussa lite på Abbey.
Och så kollade jag på anslagstavlan och såg att totala resultaten hade kommit upp så som det ser ut nu.
Och jag baaah shiiiit!
Nu tänker ni säkert, vilka resultat?
Jo resultaten för ridskolecupen.
Och jag leder än så länge! Och det är typ sjukt stort för mig för jag har inte ridit i så många år så det känns så himla overkligt.
Men som sagt. Det är så det ser ut nu.
Jag leder med 7 poäng över Clara Nilsson.
Så om jag inte har räknat helt cp så behöver jag minst få med mig typ 6 poäng från finalen om Clara skulle vinna för att jag fortförande ska kunna vinna cupen.
Som sagt. Den 27 maj är det ridskolecups finalen i hoppning.
Och jag är så sjukt nervös.
För den som typ vinner cupen tror jag får åka på ridskolemästersakpet.
Och det skulle betyda något sjuuuuukt för mej.
+ att jag är as nervös till nästa tisdag.
Då är det gröntkort prov och jag känner mig jätteosäker så nu blire plugga som en jäkla shomme!
För asso jag måste klara provet.
Så det blir plugg plugg och lite mera plugg på det dom senaste dagarna.
Aa, nu under dan så har min feber försvunnit. Så hiiiiimla skönt asso!
Igår va jag ju typ helt död helt seriöst.
Kunde inte typ gå 2 meter för att bli as yr och typ behöva hålla i mig.
Men nu är jag som vanligt igen och har nog lite överskotts energi eftersom jag har legat still typ i 2 dar.
Så nu känner jag bara för att kuta runt men naaj jag tror nog jag hoppar över det;)
Haha. Det var skönt att få skriva av sig lite. Så får ni verkligen ha det så bra får vi hoppas att ni lyckas hålla er friska.
Massa pussar och kramar från mig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0