slide show

Ännu en gång, förlåt

Jag kan ju inte hålla på såhär, denna uppdateringen, nej det funkar inte...
 
Alice sov här inatt, igår kväll var jag med och kollade på hennes dressyrträning och sen kollade vi på X factor. Efter det va båda vi grymt trötta så vi la oss och låg och pratade LÄNGE. Vi pratade verkligen om ALLT, det va grymt skönt att bara prata ut. Det va ju ett tagsen jag och Alice va så det va jättekul, vi låg och pratade från 11 till 3 på natten.
 
 
Idag då? Jo, idag sov vi ut länge, fixade oss och sen körde mamma oss till JB, jag tog in Dagnu fixade iordning henne och tog ut henne i paddoken. Blev ett dressurpass idag, hon vilade igår.
I början va hon riktigt ofokuserad och det gick inte alls bra, men mot slutet blev det bättre och bättre. Och i slutet va hon riktigt fin.
 
Men this och that då? Jo, jag har även spelat in videon med svaren på this or that nu, så dom kommer när som helst upp på bloggen.
 

Från dagen!

Kommentarer
Postat av: Alice

Du vet att jag älskar dig mest i världen va, bestie? :* <3

2012-11-10 @ 19:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0