slide show

Förlåt

För usel bloggning idag, men vårat internet totalt bajadse ner sig. Nej nu ska jag inte vara bebis ;) Men det är inte äns funkat att ansluta till internet och jag fick daaamp, och äntligen har pappa fixat det.
 
Vidare till grejjen, va i stallet med Bella, tog in hästarna fixade och massa sköjj, sen när jag skulle ratsa Dagnys hovar så såg jag att hon hade tappat en sko, suck. Jag smsade Hanna (ägaren) och frågade om jag skulle låta Dagny vila, men hon sa att hon gick utan skor ända till hon kvar 5,5 år, vilket betyder att hon bara har haft skor i 1,5 år. Så Hanna trodde inte det skulle märkas något av det. så jag red i paddoekn, där är det både gräs och sandat så där är det mjukt. Ja kände ingen skillnad och och ömmade INGET alls, blev så glad att min prinsessa inte hade ont någonstans, så får jag hoppas att hovslageren snart kan komma och slå på en ny sko.
 
Vidare till ridningen, det gick SUPER, red markarbete, jobbade med trav och galoppbommar. På trav bommarna hade vi höjt upp till kanske 20 -25 cm kanske på varannan sida av bommarna, så att pollarna måste lyfta mer på benen och verkligen ta i. Dagny gjorde det grymt bra, men på galopp bommarna höll vi oss till att dom låg på marken. Hon var SUPERFIN idag, lagon pigg och riktigt sammarbetsvillig, kul! Man sommnar alltid lika gott när man kommer hem från sin prinsessa som har skött sig som allra bäst! Älskar känslan, och den kommer oftare och oftare nu så det är grymt kul!♥
Du äger mitt hjärta gumman♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0