slide show

Hemma

Är hemma från kvarna nu, har ätit och duschat. Gick riktigt bra, hon kan ju som sagt vara riktigt vinglig, och det va hon. Men inte alls länge, i början måste man känna av henne, och säga hej hålla vill du samarbeta med mig nu? Och om man rider mjukt och fint får man ett bra resulta, och det fick jag idag faktiskt, är NÖJD med min ridning idag, inte ofta jag kan säga så. Men jag har aldrig haft en sån UNDERBAR höger galopp på min ängel, shit så glad, vi börjar hitta knapparna på varann igen, och det är underbart. Men efter själva KM (klubbmästerskapet) kommer jag nog inte att rida henne så mycket mer, tyvärr. Men ni kan inte fatta hur glad jag är att jag fick dom här och har MINST 2 kvar med min ängel, kommer tårar. Töntigt, ja kanske det? Men det struntar jag i nu, för att ha ridit favoriten 4 gånger på kanske 3 veckor nu har varit helt underbart, jag hade inte ridit henne på nästan ett år, och PANG, får jag ca 6 gånger framför mig med henne, kan ni fatta den känslan? Just nu är jag bara så grymt glad och bryr mig inte om hur det gå på km i dressyr för oss, det ända vi ska göra är att ha kul, jag har INGA mål, INGET måste. Klart att det är kul med en placering, men jag tror inte vi fixar det, tyvärr. Vänster galoppen är grymt SVÅR att hålla om hon ska gå i form, men kul ska vi ha och det är det som är huvudsaken, eller hur?
JAg anmälde mig även till KM i hoppning, det blir av med Bongo, nu ska vi ha revansch, glöde sista hindret med honom förra km, fick massa extra tid, han hoppade som en gud, jag planerade bra väger, men det hjälper ju inte när man glömmer sista hindret, eller hur? Så nu jädrar, jag är mer taggad än någonsin, vi ska ta hem detta, men nu ska jag inte vara för inställd på det för det kan ju gå hur som helst verkligen, men vi ska verkligen förska visa att, "hej allihopa, VI kan med, hejdå", Nu ska jag bara ta det lugnt, dricka vatten, är grymt törstig, sen ska jag faktiskt mysa med min säng för jag är grymt trött, ska inte sova än, det går inte. Men TA DET LUGNT, ja tack, är så tött så alt bara snurrar, inte bra. Puss
Ominkad, jag bjuuuuder

Kommentarer
Postat av: Malou

Hej! har en tävling på bloggen! veckans blogg! vinnaren vinner en grym länkning & att jag följer den bloggen i en vecka!

Kram! <3

2012-11-08 @ 20:13:10
URL: http://www.mylifemalou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0