slide show

Klar

Känner mig duktig, ställde klockan på kvart över åtta, kom upp vid kvart i nio. Borstade håret satte upp det i en tofs och gick ut med reklmanen, efter lite mer äb hava gick jag hem för all reklam fick inte plats i vagnen sammtidigt, så jag fylde på och åt fruskost och borstade tänderna samtidigt. Sen gick jag ut med resen, och självklart kom det en riktigt mysig hagelskur, ja med mysig merar jag HEMSK. Reklamen blev blöt jag blev blöt och allt blev jobbigt, som tur va hade jag inte mycket kvar då.
Nu ska jag torka och kolla på gossip girl, sen blir det stallet, hästen ska ridas UT♥

Kommentarer
Postat av: ANONYM KLICKA INTE!

Hej fin blogg, checka min? Kåååmpis?

2012-11-03 @ 18:12:02
URL: http://johannas.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0