slide show

Nu kör vi

Bloggen ska igång igen, så från och imorgon kommer det att vara som valigt på bloggen igen. Det har inte varit så kul med bloggpaus jag vet men jag könde att jag behövde tänka på annat i några dagar. Men nu är jag mer än taggad, så nu jädrar. Nu ska jag plugga so, buu! Men sen vidare till kvarna, har abbey och det är dressyr. Får se hur det gåt men jag är på bra humör idag så jag ska verkligen förska rida BRA idag. Det blir lätt att jag slarvrider för att jag är trött eller helt enkelt slö, vilket som INTE är bra, men nu, jag är taggad för att gör allt, ja inte plugga då men allt annat ska bara bli så bra som möjligt, ses om en stund, älskar er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0