slide show

16, Detta gör jag på helgerna

Ja, jag gör allt möjligt på helgerna, är med kompisar och är i stallet. Ibland är det tävlingar, ungefär 1 gång i månaden, ibland blir det lite mer än så, Men inte så ofta. Ja, det är typ vad jag gör på helgerna, kanske en filmkväll med underbara tjejer? Det händer ibland, en myskväll med familjen? nej inte så ofta, då sitter jag mest på mitt rum med datorn eller liknade, haha! Men på helger hänger jag mycket med vänner, för det är ju så det ska vara, right?
Vad gör ni på helgerna? Kommentera gärn, jag är med nyfiken på vad ni hittar på ;)♥
 

 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hejsan! Just nu har jag en tävling där man kan vinna ett par Rubber Chucks, hv polo från emmishopen, skulle vara superkul om du var med! :D http://wilmafur.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-rubber-chucks.html

2012-10-04 @ 16:02:43
URL: http://Wilmafur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0