slide show

Börjar dra mig

mot stallet mamma skjutsar dit mig, skönt! Idag ska jag rida med Bella i paddoken, det skabli ett HÅRT pass idag, det behövs. Jag måste verkligen ta tag i ridningen och rida ordentligt, jag har en sån fin häst och en supermöjlighet så nu ska jag verkligen RIDA inte sittab och åka häst, sen är det klart att man behöver ta det lugnare ibland för man kan ju inte rida jättehårt varje gång. Men MINST en av mina tre dagar ska vara DRESSYRTRÄNING i paddoken och 1 dressyrpass samtidigt som uteritt, kanske skänkelvikning på grusvägar m.m men aa ni fattar! Jagska sätta upp mål för mig och Dagny, det första såklart att få bort hennes mage. Men det börjar faktiskt ge lite resultat nu. Så det är bara att fortsätta. Pratade ju med hanna igår med och hon sa att att när jag känner mig redo får jag gärna åka ut på clearrounder och programridningar m.m. Så det ska bli jättekul nu, men ska verkligen fixa detta nu, svintaggad! Men nu måste jag dra till stallet så jag måste dra nu, puss♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0