slide show

Clinik

Jag har varit på clinik på ridskolan, shiiit vad duktiga ridlärare vi har, dom rider som en dröm, jag stog typ ich dreglade, hahaha! Men det va grymt att se. Nu har jag ätit lite och kollat på bonde söker fru, eller det jag hann se iallafall. Och ja jag vet, jag va hemma från skolan idag, men nu känner jag mig helt normal och ikände att jag behövde luft, jag menar det är ju inte så ansträngande att så och titta på en clinik, eller hur?
Jag vet inte vad det är med videofy men det står att videon misslyckas hela tiden, jag har försökt minst 4 gånger, buhuu jag blir så arg! Jag ska försöka en gång till nu annars lovar jag att försöka imon med, puss♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0