slide show

Dag 15, en person/kändis du önskar att du träffat

Lätt Justin Bieber, skulle vara hekt sjukt. Visst jag ska på honoms konsert men tänk att verkligen träffa honom, skulle vara helt SJUUUKT! Han är så sjukt underbar, jag lyssnar på hans musik 24/7, Lyssnar inte på något annat en HONOM. Alla bah, men du kommer tröttna på han och hans låtar, öhm nej? Om man är en ökta BELIEBER så tröttnar man inte bara så på honom. Kommer ALDRIG att trötta på Justin, lixom vem kan trötta på en sån goding;)
Inte jag iallafall, och det tror jag inte att ni heller kan, för visst är han underbar! Som en ex, han spydde på scen, ja det gjorde han? Och nej et är INTE äckligt. Han hade konsert trots att han var sjuk för att han inte ville svika sina fans, sen blev det såklart inte den bästa konserten imed det som hände. Man han FÖRSÖKTE att göra det bästa av situationen, han ställde inte in bara för att han var sjuk, så grymt stark. Justin har jättemånga beliebers, men han har också grymt mycket haters, nästan alla killar hatar honom, men varför? Bara för att han får uppmärksamhet och inte ni eller?, sen behöver man verkligen inte gilla eller tycka om honoms låtar/honom. Men varför hata en person bara för att man inte gillar hans musik? Jag fattar inte grejjen med det lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0