slide show

Done

Äntligen är jag klar med att dela ut reklamen, va grymt tråkigt måste jag säga, men vad gör man inte fö rlite extra casch;) Nu ska jag nog snart äta lite, är ganska hungrig för jag åt nästan ingen frukost. Men aja, sen ska Dagny ridas med. Får se om det blir paddok eller ut, hon behöver rära på sig då hon bara skrittades igår och vilade i förr förr går. Men frågan är om det har hunnit torka upp i paddoken? Hoppas det, för jag är taggad för ett dressyrpass, som vi gjorde i onsdags på ridskolan hade jag tänkt att göa på lilla Dagny med. Men vi hörs sen fr nu börk´jar jag ändå bara skriva massa onödigt ;)
Efter "jobb" sitter det inte fel med ett glas NYTTIG juice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0