slide show

Godmorgon

Justi nu har jag lite ångest, ska till Dagny, tror att båda mina föreldrar jobbar jag har i för sig inte kollat än, men nästn säker på det. Jag måste till Dagny nu på förmiddagen för klockan 4 ska vi handla till halloweenkvällen imorgon. Och sen är det även möte. Men jag tror att jag måste CYKLA till stallet, och kolla ut, regnet bra vräker neroch det blåser något grymt mycket. Jag har kollat busstider men det går ingen bra tid, och så måste jag in till stan och byt buss, och då måste jag typ vänta i stan 1 timma. och nej, då cyklar jag hellre. USCH, men vad gör man inte för Dagny. Men imed att det inte finns något ridhus så får hon vila idag. Hon har ändå gått ganska mycket denna veckan, mest uteritter men ändå, en vila skadar inget. På torsdag ska jag även hoppa henne för Hanna, har blivit lite konstigt med vilka dagar jag ska hoppa. Men nu är det bestämt, TORSDAG halv tre, ååh vad jag längtar till att få hoppa henne!  Min ängel♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0