slide show

Godmorgon

Har precis vaknat, gick och la ig TIDIGT igår, va så grymt trött, skönt att sova ut, Men så klart vaknade jag ganska tidigt idag men aja, så får det va. Vid tolv ska jag vara på riidskolan för att jag ska stå i cafeterian när Maria Gretzer har clinik, hoppas man hinner kolla lite iallafall, för jag lär mig något grymt när jag kollar på sånt, men vi får väll se hur det blir. Nu ska jag snart gå upp och äta frukost, kolla lite bloggar och ta det allmänt lugnt.
Lyssnar såklart på Justin samtidigt som jag skriver detta, kan INTE få nog av honom;) Bääääst♥
Men vi hörs sen, och hoppas att ni får en grym söndag nu, ta vara på helgen;) Haha, USCH måndag imon, helgen går verkligen FÖR fort, INTe kul :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0