slide show

Godmorgon

Vaknade precis, är pigg men ändå hur seg som helst. Orkar verkligen inte gå upp, så det får bli att ligga och dra mig ett tag.
Jag har inget planerat till förmiddagen, men 3 ska jag vara i stallet och vi ska börja planera halloweenkvällen, eller planera har vu ju gjort men fixa det allra sista, med pynt osv.
Jag ska leta upp lite läskigt smink och sånt, ska inte klä ut mig eller något, det okarar jag inte men lite får man väl ändå måla i ansiktet, eller? Jo men det blir nog bäst så. Sen vid halv 6 kommer barnen, och det håller på ända till 12. Nu får vi hoppas att dom har sovit länge så dom orkar vara vakna, hoppas att jag orkar, haha! För efter alla har åkt måste ju vi städa och fixa massa saker. Men det ska jag nog orka med.
Så det blir en slapp förmiddag för min del, ingen häst ska ridas. På ett sätt kan det vara skönt med en hästfri dag, men det hade ju inte suttit fel med en uteritt såhär på morgonkvisten..♥
(Jag och Abbey på hubertusjakten! Jag se jätteuppstoppad ut men jag har västen och massa tröjor under)
bbey

Kommentarer
Postat av: sandra

härlig bild :)

2012-10-30 @ 19:10:00
URL: http://ms.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0