slide show

Håltimma

Jag har håltmma nu, så är hemma och äter och tar det lugnt. Börjar igen klockan 12.40. Idag har jag inget inplanerat jag ska göra, eller jo läxor... Men det är första dagen på länge jag inte har något planerat, mamma tycker att jag ska ta det lugnt ibland men jag HATAR att bara sitta och gör ingenting. Så jag funderar på att åka och kolla på Johannas ridlektion sen, vi får se hur det blir med det. Kanske kanske inte? ;)
 Eller va med några komåisar, men jaja vi får se!
nu ska jag titta lite bloggar co hförsöka få lite insperation så att bloggen inte blir så lite uppdaterad som den har vart på sistone, men nu ska det bli ändrging på det. Men jag har inte så bra fantasi så det blir så svprt vad man ska skriva om förutom hej jag gör och jag ska göra detta.... Lixom det blir inget kul? Jag själv gillar inte att kolla på sånna bloggar men ändå gör jag min egen så, inte bra.. :/ Men nu ska JAG ändra på det! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0