slide show

Har verkligen inte hunnit

Nu har jag kommit hem från skolan, jag har verkligen inte hunnit blogga idag. Hann inte imorse och rasterna har bara rusat iväg. Men det är fredag och HELG! Så klart att man är glad, nu ska jag snabbt äta sen cyklar jag till stallet. Sen om jag hinner vilket jag är bestämt mig för att jag ska så cyklar jag och tittar på Ebba och Nikkis ridning. Sen hem duscha äta och titta på X-factor, älskar det programmet. BÄST♥ Så dagen kan ju inte bli bättre, det är helg, rida favoriten, kolla hopplektion, kolla X-factor och äta godis, åååh, underbar dag. Vem vet, om det är någon som vill snacka skype ikväll så blir det säkert det mä! Men nu måste jag äta och byta om, men vi ses så fort jag hinner, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0