slide show

Helt slut

Är hemma från mitt första spinningpass nu, det va grymt jobbigt men fasen vad gött det är nu efter, jag är helt slut i benen, men åååh vad bra träning för benen och konditionen. Så spinning är något jag kommer att fortsätta med. Jag har 4 "gratis" gånger kvar att träna, sen ska jag önska mig ett träningskort i julklapp och jag SKA få det, annars då jädrar, hahah;) Beroende på hur jag rider så ska jag kanske gå på core på tisdag. Det är mage/rygg/balans träning. Jag kollade lite på det idag, det ser jobbigt ut men grym träning. Jag är ju väldigt otränad nu men det ska vi ändra på. Men jag könner att jag inte vill lägga så supermycket pengar på det nu, så jag går mina 4 gånger till såklart sen efter jul, då ska det bli slim, blir ju perfekt inför sommaren med ;) Nu jäklar så ska låren magen och framförallt DUBBELHAKAN bort, hahaha! Dubbelhakan är det jag stör mig mest på, helt klart! Grymt va fräsch det har blivit där, jag har inte varit där förrens det var en inlains(stavning) hall där, det va sååå sunkigt då, men nu grymt fräscht så lätt en tumme upp för "förändringen". Nu ska jag fixa mig det sista, sen är det ta det lugnt och sova som gäller för mig. Men vi syns imon, eller kanske en gång till ikväll ♥
(osminkad ja)

Kommentarer
Postat av: matilda

vart tränade du?

2012-10-18 @ 21:20:45
Postat av: Sofia

Då kanske vi ses på samma gym i framtiden! Jag måste få med dig på ett boxpass då haha ;)

2012-10-18 @ 23:15:51
URL: http://sofialennerkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0