slide show

Hemma

Hemma från skolan nu, dagen har varit helt okej. Grymt mycket NO på måndagar bara och det är ju HEMSKT. Men iallafall, jag hade ju engelska prov idag, och så glömde jag att stänga av ljudet på mobilen, så mitt i lektionen fick jag ett sms. Det va från svensk direktreklam, haha! För typ ett årsen ansökte jag om att dela ut reklam på mitt område, nu fi k jag ett sms att området var ledigt och om jag fortförande var intresserad. Självklart va jag det, jag menar klart man vill käna lite extra pengar. Men vet dock inte än hur många jag måste gå till och vad jag får i betalt, men det är ju en början iallafall, så imorgon efter klockan tre så ringer en från svensk direktreklam till mig och berättar mera, hahah läskigt ba hej lixom ;) Men det blir säkert bra!
Nu ska jag äta lite och sen drar jag mig mot stallet! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0