slide show

Hemma

Är hemma från skolan nu. Slutade tidigt plus att jag har haft håltimma. Så det har varit gött, men vi hade ju NO prov i morse oh det döda mig. Så jag är sjukt trött, nu ska jag ta det lite lugnt och fixa saker på datorn, sen ska jag plugga lite so, bläää.
Jag ska träffa Bella i stallet vid halv 7 men jag åker nog dit vid halv 6 så att jag hinner mocka och fixa allt i stallet innan, för det blir så sent annars. 
Nu sitter jag och lyssnar på Justin som vanligt, UNDERBART! Glömde tyvärr att fixa 30 Dagar grejen igår men ska försöka att fixa två idag. Jag kan ju göra det nu på direkten så fixar jag dom i tidsinställa. Så JA det KOMMER två stycker under dagen, sen om ni kommenterar om VAD jag ska skriva så kan jag även fixa ett deep shit, men BARA om jag får hjälp med om vad, haha tror ni har fattat det nu ;) Jag typ skriver saker mer än 1 gång ibland, vet inte varför bara blir så typ. Men vi syns PUSS♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0